ראיון עבודה בזק בינלאומי - שאלות מראיונות עבודה ב-בזק בינלאומי לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק בינלאומי  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות
 
Theworker > שאלות מראיונות עבודה בזק בינלאומי  > תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

שאלות מראיונות עבודה בבזק בינלאומי לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

 
הצג מידע על share on facebook

30 - 21 מתוך 39
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) יוני 2018 01.07.2018
פרטים כלליים לגבי התהליך ראיון לא קשה בכלל
שאלות מתוך הראיון איפה אתה רואה עצמך בעוד שנה
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) אפריל 2008 27.06.2018
פרטים כלליים לגבי התהליך שימו לב לשפת גוף
שאלות מתוך הראיון חשוב להקשיב ולהכיל לקוחות, לא רק הבעיה הטכנית
תשובות הוסף תשובה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) מרץ 2001 23.03.2018
פרטים כלליים לגבי התהליך מחפשים עובדים עם ראש גדול אבל שעושים את מה שאומרים להם
שאלות מתוך הראיון התמודדות על לקוחות קשים
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) מאי 2017 04.05.2017
פרטים כלליים לגבי התהליך במה עבדת קודם מה נהנת שם ומה לא היה לך טוב שם על קשיים שהיו לך
ואיך התגברת ולמה החלטת לבוא דווקא לכאן ולמה נראה לך שאתה מתאים לתפקיד יותר מכולם ואיך אתה מתכונן להתמודד במצבים כאלו ואחרים והיכן אתה רואה את עצמך עוד כמה שנים וכו'אח"כ ממלאים טופס עם שאלות מאוד מכשילות לדוגמה תבחר 5 מתוך 10 דברים מה הכי חשוב בעבודה וכל ה10 מאוד חשובים כמו להקשיב לנהלים להיות סבלן לעבוד עם הצוות בשיתוף פעולה וכו לאחר מכן כל אחד מקבל דף עם שמות של אנשים עם כל מיני בעיות לדוגמה אחת נפגעת לפעמים מאנשים בטלפון וההנהלה צריכה לבוא מדי פעם להרגיע ולעודד אותה אחד מסתבך לפעמים בטלפון לענות ללקוח וצריך לבוא ולעזור לו אחד לפעמים חוטף כריזה ומתחיל להשתולל ולצעוק על לקוחות ואחד לפעמים מעגל פינות ועובר על הנהלים של החברה כי הוא חושב שכך נכון יותר וצריך לדרג את כולם לפי סדר מי הכי מתאים לקבל אותו לעבוד כאן ומי הכי לא והמראיין מלחיץ לסיים תוך 5 דקות אח"כ כל אחד מקריא לו את הסדר שכתב ולאחר מכן צריכים כולם להגיע להסכמה על הסדר הנכון ואז יש ויכוחים וטענות למה הוא יותר מתאים ולא הוא והמראיין גם מקליט מתחילת הראיון
שאלות מתוך הראיון חייבים לרשום איזה חסרונות אתה רואה בתפקיד ואיזה מעלות אתה רואה
צריך לרשום עבודות קודמות ומספרי טלפון של ממליצים
למה דווקא אתה הכי מתאים
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) יולי 2015 04.01.2017
פרטים כלליים לגבי התהליך מבחן וקורס לתפקיד הטכנאי.
שאלות מתוך הראיון מהו מודם? ולמה הוא משמש?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) מאי 2016 13.10.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך היה ראיון קבוצתי
שאלות מתוך הראיון מדוע את/ה מתאימ/ה לעבודה
איפה עבדת בעבר
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) יולי 2016 15.08.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך מיון לתפקיד טכנאי בבזק בינלאומי
שאלות מתוך הראיון האם התעסקי בנושא בצבא
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) אוגוסט 2016 10.07.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך הגעתי לבזק לראיון בVOIP עיסקי שכר 30ש"ח לשעה
שאלות מתוך הראיון GNS נתנו לי לעבוד עם התוכנה לבנות שם רשת
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) מאי 2016 18.06.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך תהליך נעים ,רגוע מקצועי ולא קשה בכלל
שאלות מתוך הראיון האם עסקתי בתפקיד טכני?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) פברואר 2016 21.04.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך תהליך ארוך ראיונות קשים עם שאלות מתקילות
שאלות מתוך הראיון שאלון ידע כללי בענייני תקשורת ובדיקת התאמה בעזרת משחקונים של בדיקת רמת הכריזמה והדומיננטיות של כל אחד
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 


 
  בזק בינלאומי    
 
 
1000 עובדים
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  בזק בינלאומי, ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, הוקמה בשנת 1996 כחברה בת, בשליטה מלאה של תאגיד התקשורת בזק.